Het Algoritme van Google bepaalt

Wie en Wat relevant is.

En wie of wat niet.

1. Query Deserves Freshness:

Google geeft nieuwere pagina's voor bepaalde zoekopdrachten een boost.

2. Query Deserves Diversity:

Google kan diversiteit toevoegen aan een SERP voor dubbelzinnige zoekwoorden, zoals "Ted", "WWF" of "ruby".

3. Gebruiker Browsing Historie:

sites die u vaak bezoekt, terwijl u ingelogd bent bij Google krijgen een SERP boost voor uw zoekopdrachten.

4. Gebruiker Zoek Historie:

Invloed eerdere zoekresultaten op latere zoekopdrachten. Bijvoorbeeld, als u zoekt naar "reviews" en dan zoekt naar "broodroosters", dan heeft Google de neiging om broodrooster review sites hoger in de SERP's te laten zien.

5. Geo Targeting:

Google geeft de voorkeur aan sites met een lokale server IP en land-specifieke domeinnaam extensie.

6. Safe Search:

Zoekresultaten met scheldwoorden of adult content verschijnen niet bij mensen die Safe Search ingeschakeld hebben.

7. Google+ Circles:

Google toont hogere resultaten voor auteurs en sites die u heeft toegevoegd aan uw Google Plus Circles.

8. DMCA Klachten:

Google "downrankt" pagina's met DMCA-klachten.

9. Domein Diversiteit:

De zogenaamde "Bigfoot Update" heeft meer domeinen aan elke SERP-pagina toegevoegd.

10. Transactie zoekopdrachten:

Google geeft soms verschillende resultaten weer voor-shopping gerelateerde zoekwoorden, zoals zoekopdrachten naar een vlucht.

11. Lokale zoekopdrachten:

Google plaatst vaak Lokale Google+ resultaten boven de "normale" organische SERP's.

12. Google Nieuws Box:

Bepaalde zoekwoorden leiden tot een Google News Box.

13. Grote Merken voorkeur:

Na de Vince Update, is Google begonnen met het geven van een boost aan grote merken voor bepaalde short-tail zoekopdrachten.

14. Shopping Resultaten:

Google geeft soms zoekresultaten van Google Shopping weer in de organische SERP's.

15. Afbeelding Resultaten:

Google stoot organische zoekresulaten voor vaak gezochte afbeeldingen die worden gebruikt in Google Image Search omhoog.

16. Easter Egg Resultaten:

Google heeft een tiental Easter Egg resultaten. Bijvoorbeeld, als u zoekt op "Atari Breakout 'in Google image search, zal het zoekresultaat worden omgezet in een speelbaar spel (!)

17. Single Site Resultaten voor Merken:

Domein of merk georiënteerde zoekwoorden laten verschillende resultaten van dezelfde site zien.



Relevantie is de Sleutel tot succes!

We maken uw bedrijf en website relevanter. De SEO-teksten die we schrijven worden als zeer relevant beschouwd door de zoekmachines. Onze uniek geproduceerde content is een aanwinst voor uw bedrijf. We Poppen uw bedrijf /website graag Up met onze: POP-UPPEN pakketten.