Page Level Factoren

Waar beginnen we?

Pagina Factoren

1. Zoekwoord in Title Tag:

De title tag is een webpagina's tweede belangrijkste stuk van de inhoud (naast de inhoud van de pagina) en stuurt daarom een sterk on-page SEO-signaal.

2. Title Tag Begint met Zoekwoord:

Title-tags die beginnen met een trefwoord hebben de neiging om beter te presteren dan title-tags met het trefwoord aan het einde van de tag.

3. Zoekwoord in Description Tag:

Een andere relevantie signaal. Niet heel erg belangrijk, maar het maakt nog steeds een verschil.

4. Zoekwoord komt voor in H1 Tag:

H1 tags zijn een soort "tweede title tag" die een relevantie signaal naar Google sturen.

5. Zoekwoord is de meest gebruikte uitdrukking in het Document:

Het hebben van een zoekwoord dat meer dan enige andere wordt gebruikt fungeert als een relevantie signaal.

6. Content Lengte:

Content dat meer woorden bevat kan een grotere breedte dekken en heeft de voorkeur boven kortere oppervlakkige artikelen.

7. Zoekwoord dichtheid:

Hoewel het niet zo belangrijk is als het ooit was, zoekwoord dichtheid wordt nog steeds door Google gebruikt om het thema van een webpagina te bepalen, maar overdrijf het niet.

8. Latent Semantic Indexing zoekwoorden in Content (LSI):

LSI-zoekwoorden helpen zoekmachines om de betekenis van woorden met meer dan één betekenis te herkennen(Apple de computer en de vrucht). De aanwezigheid / afwezigheid van LSI fungeert als een content kwaliteitssignaal.

9. LSI-zoekwoorden in de titel en beschrijving Tags:

Zoals bij de inhoud van een webpagina, helpen zoekwoorden in pagina meta-tags Google onderscheid te maken tussen synoniemen. Kan ook fungeren als een relevantie signaal.

10. Pagina laadsnelheid via HTML:

Zowel Google en Bing gebruiken pagina laadsnelheid als een ranking factor. Spiders van zoekmachines kunnen uw site snelheid vrij nauwkeurig bepalen op basis van de code en bestandsgrootte van een pagina.

11. Dubbele Content:

Identieke inhoud op de dezelfde site (zelfs lichtjes gewijzigd) kan een negatieve invloed hebben op de zichtbaarheid van een site in de zoekmachine.

12. Rel = Canonical:

Mits goed gebruikt, kan deze tag voorkomen dat Google overweegt pagina's als duplicate content te zien.

13. Pagina laadsnelheid via Chrome:

Google kan ook Chrome gebruikersgegevens gebruiken om een betere greep op de laadtijd van een pagina te krijgen rekening houdend met de server snelheid, CDN gebruik en andere niet-HTML-gerelateerde site snelheid signalen.

14. Afbeeldingen optimalisatie:

Afbeeldingen op de pagina sturen zoekmachines belangrijke relevantie signalen via hun bestandsnaam, alt-tekst, titel, beschrijving en onderschrift.

15. Recente Content Updates:

De update van Google Caffeine gunsten bevoorrecht onlangs bijgewerkt inhoud, met name voor tijdgevoelige zoekopdrachten. Om het belang van deze factor te benadrukken, toont Google de datum van de laatste aanpassing van een pagina voor bepaalde pagina's.

16. Omvang van Inhoudelijke updates:

De betekenis van bewerkingen en veranderingen is ook een factor frisheid. Het toevoegen of verwijderen van hele delen is een belangrijkere update dan het veranderen van een paar woorden.

17. Historische Updates Pagina Updates:

Hoe vaak wordt de pagina bijgewerkt? Dagelijks, wekelijks, elke 5 jaar? De Frequentie van de pagina updates spelen ook een rol bij het bepalen van de frisheid.

18. Zoekwoord aanwezigheid:

Het hebben van een zoekwoord dat verschijnt in de eerste 100 woorden van de inhoud van een pagina blijkt een veelzeggend relevantie signaal.

19. Zoekwoord in H2, H3 Tags:

Een zoekwoord dat wordt weergegeven in H2 en H3-tags kan een ander zwak relevantie signaal zijn.

20. Zoekwoord Volgorde:

Een exacte match van een het gezochte zoekwoord in de inhoud van een pagina zal in het algemeen beter scoren dan dezelfde zoekwoord of zin in een andere volgorde.

21. Uitgaande Link Kwaliteit:

Veel SEO's denken dat het linken naar sites met autoriteit betrouwbare signalen naar Google stuurt.

22. Uitgaande Link Thema:

Zoekmachines kunnen de inhoud van de pagina's waarnaar u linkt als een relevantie signaal gebruiken.

23. grammatica en spelling:

Juiste grammatica en spelling is een kwaliteitssignaal.

24. Originele Content:

Is de inhoud op de pagina origineel? Als het is overgenomen van een geïndexeerde pagina zal deze niet net zo goed ranken als de oorspronkelijke site of zelfs belanden in hun aanvullende index.

25. Handige Aanvullende Inhoud:

Volgens een openbaar Google Richtlijnen Document, is nuttige aanvullende inhoud een indicatie van de kwaliteit van een pagina (en dus, Google ranking).

26. Aantal Uitgaande Links:

Te veel dofollow OBL's kan PageRank lekken veroorzaken, wat weer nadelig kan zijn voor de ranking van die pagina.

27. Multimedia:

Afbeeldingen, video's en andere multimedia-elementen kunnen fungeren als een inhoudelijk kwaliteitssignaal.

28. aantal interne links die verwijzen naar pagina:

Het aantal interne links naar een pagina geeft het belang ervan aan vergeleken met andere pagina's op de site.

29. kwaliteit van de interne links die verwijzen naar pagina:

Interne links van gezaghebbende pagina's op het domein hebben een sterker effect dan de pagina's met geen of lage PR.

30. Gebroken Links:

Te veel gebroken links op een pagina kan een teken zijn van een verwaarloosde site. Het Google Richtlijnen document maakt gebruikt van gebroken links om de kwaliteit van een homepage vast te stellen.

31. Reading Level:

Er is geen twijfel over dat Google het leesniveau van webpagina's bepaalt. Google laat de statistieken van het leesniveau zien.

32. Affiliate Links:

Affiliate links hebben geen negatief effect op uw ranking. Maar als u er te veel gebruikt, dan kan het algoritme van Google meer aandacht gaan besteden aan andere kwaliteit signalen.

33. HTML-fouten / W3C validatie:

Veel HTML-fouten of slordige codering kan een teken zijn van een slechte kwaliteit site. Hoewel controversieel, velen in SEO denken dat WC3 validatie slechts een zwak kwaliteitssignaal is.

34. Domein Autoriteit:

Alle factoren die gelijk zijn op een pagina zijn op een gezaghebbend domein hoger dan een pagina op een domein met minder gezag.

35. Pagina's PageRank:

In het algemeen hebben hogere PR-pagina's de neiging om beter te rangschikken dan lage PR-pagina's.

36. URL Lengte:

Buitensporig lange URL's kunnen de zichtbaarheid aantasten.

37. URL Path:

Een pagina dichter bij de homepage kan een lichte autoriteit boost krijgen.

38. Menselijke redactie:

Hoewel nooit bevestigd, Google heeft een patent ingediend voor een systeem waarmee menselijke redacteuren de SERP's beïnvloeden.

39. Pagina Categorie:

De categorie waarin de pagina wordt weergegeven is een relevantie signaal. Een pagina die deel uitmaakt van een nauw verwante categorie zal een relevantie boost krijgen vergeleken met een pagina die is ingediend in een niet gerelateerde of minder gerelateerde categorie.

40. WordPress Tags:

Deze tags zijn een WordPress-specifiek relevantie signaal volgens Yoast.com.

41. Zoekwoord in URL:

Een ander belangrijk relevantie signaal.

42. URL String:

De categorieën in de URL-tekenreeks worden gelezen door Google en kunnen een thematische signaal afgeven waar een pagina over gaat.

43. Referenties en Bronnen:

Verwijzingen naar referenties en bronnen kan een teken van kwaliteit zijn.

44. Bullets en genummerde lijsten:

Bullets en genummerde lijsten helpen uw inhoud overzichtelijk te maken voor lezers, waardoor ze meer gebruiksvriendelijk zijn.

45. Prioriteit van de Pagina in Sitemap:

De prioriteit die aan een pagina wordt gegeven via de sitemap.xml kan de ranking beïnvloeden.

46. Teveel uitgaande Links:

Teveel uitgaande links maken de pagina onduidelijk en werken afleidend.

47. Hoeveelheid Trefwoorden waar de Pagina voor Rankt:

Als de pagina voor een aantal andere zoekwoorden rangschikt kan Google dit als teken van kwaliteit zien.

48. Pagina Leeftijd:

Hoewel Google de voorkeur geeft aan verse inhoud, kan een oudere pagina die regelmatig wordt bijgewerkt een nieuwere pagina overtreffen.

49. Gebruiksvriendelijk Indeling:

De pagina-indeling op de hoogste kwaliteit pagina's maakt belangrijke content direct zichtbaar.

50. geparkeerde domeinen:

Een Google update in december 2011 zorgt voor een afname van de zichtbaarheid van geparkeerde domeinen.

51. Nuttige Inhoud:

Google kan onderscheid te maken tussen "kwalitatieve" en "nuttige" content.



Conclusie

We werken deze lijst volledig voor u af. Hiermee zorgen we ervoor dat uw website aan alle voorwaarden voldoet om een hoge positie in Google te krijgen. De internet marketing pakketten waar u uit kunt kiezen zorgen voor een toename van het aantal bezoekers van uw website. Maak een keuzen uit onze POP-UPPEN pakketten.