Domein Factoren

Hoe beginnen we?

Welke invloed hebben ze?

1. Domein Leeftijd:

Het verschil tussen een domein dat zes maanden oud is vergeleken met een jaar oud is echt niet zo groot. Met andere woorden, ze gebruiken domein leeftijd maar het is niet erg belangrijk.

2. Zoekwoord komt voor in het topleveldomein:

Heeft niet meer de impuls die het vroeger gaf, maar het hebben van uw zoekwoord in het domein fungeert nog steeds als een relevantie signaal. Het zijn immers nog steeds vetgedrukte zoekwoorden die in een domeinnaam verschijnen.

3. Zoekwoord als eerste woord in het Domein:

Een domein dat begint met uw doelgroep trefwoord heeft een voorsprong op sites die ofwel niet het sleutelwoord in hun domein of het zoekwoord in het midden of einde van hun domein hebben.

4. Domeinregistratie lengte:

Waardevolle (legitieme) domeinen worden vaak voor een aantal jaren vooruit betaald, terwijl de (onwettige) domeinen zelden worden gebruikt voor meer dan een jaar. Daarom kan de datum waarop een domein verloopt in de toekomst worden gebruikt als een factor bij het voorspellen van de echtheid van een domein.

5. Zoekwoord in subdomeinnaam:

Een trefwoord dat te zien is in het subdomein kan de ranking stimuleren :

6. Domein Geschiedenis:

Bij een site met vluchtige eigenaarschap kan Google de geschiedenis van de site wissen en links naar het domein negeren.

7. exact-match-domeinen:

EMD's kunnen u nog steeds een voorsprong geven als het om een kwaliteit website gaat. Maar als de EMD een site van lage kwaliteit betreft, dan is deze na de EMD update kwetsbaar.

8. afgeschermde whois:

Privé whois informatie kan een teken zijn dat u iets te verbergen heeft.

9. Bestrafte whois Eigenaar:

Als Google een bepaalde persoon als een spammer identificeert, is het logisch dat ze andere sites die eigendom zijn van die persoon zullen onderzoeken.

10. Land TLD-extensie:

Het hebben van een Country-code Top Level domein (.cn, .be, .nl) helpt de site te rangschikken voor dat land, maar beperkt het vermogen van de site om wereldwijd te rangschikken.



Conclusie

Het is van belang dat we bij het optimaliseren van uw website de richtlijnen van Google in acht nemen. SEO volgens de regels van Google zal op de lange termijn het meeste rendement behalen. We adviseren u graag met betrekking tot zoekmachine optimalisatie. Maak een keuze uit onze online marketing POP-UPPEN pakketten.