Het belang van BackLinks

Wij leggen de links voor u!

Factoren waarmee we gaan Scoren

1. Linkende Domein Leeftijd:

backlinks van oude domeinen kunnen krachtiger zijn dan backlinks van nieuwe domeinen.

2. # Links van Root Domeinen:

Het aantal verwijzende domeinen is één van de belangrijkste ranking factoren in het algoritme van Google.

3. # Links van afzonderlijke C-klasse IPs:

Links van aparte klasse C IP-adressen suggereren een bredere breedte van sites met links naar uw website.

4. # Aantal links Pagina's:

Het totale aantal van links op pagina's zelfs als sommige op hetzelfde domein zijn is een ranking factor.

5. Alt Tag (voor Image Links):

Alt-tekst is een beeld versie van anchor tekst.

6. Links vanuit .edu of .gov domeinen:

Er is een speciale plaats in het algo voor .gov en .edu TLD's.

7 Autoriteit van Linkende Pagina:

De autoriteit (PageRank) van de verwijzende pagina is een uiterst belangrijke ranking factor.

8. Autoriteit van Linkende Domein:

Autoriteit van het verwijzende domein kan een zelfstandige rol bij het belang van links spelen.

9. Links Van Concurrenten:

Links van andere pagina's die in dezelfde SERP ranken kunnen waardevol zijn voor de rang van een pagina met een specifiek zoekwoord.

10. Social Shares van Verwijzend Pagina:

Het aantal social shares van een pagina kan de waarde van een link beïnvloeden.

11. Links van slechte websites:

Links van slechte websites kunnen uw ranking aantasten.

12. Gast Berichten:

Hoewel gast posting deel uitmaakt van een legale SEO-campagne, links die afkomstig zijn van gast berichten en in het bijzonder in een autobiografisch deel zijn niet zo waardevol als een contextuele link op dezelfde pagina.

13. Links naar homepage Domein waar de Pagina zich Op bevind:

Links naar een verwijzende webpagina kunnen een speciale betekenis spelen bij de beoordeling van een site en daarom ook het gewicht van een link.

14. Nofollow Links:

Een van de meest controversiële onderwerpen in SEO. In het algemeen worden ze niet gevolgd, maar Het hebben van een bepaald % van nofollow links kan ook duiden op een natuurlijk tegenover een onnatuurlijk link profiel.

15. diversiteit van Link Types:

Het hebben van een onnatuurlijk groot percentage van links die afkomstig zijn van een enkele bron kan een teken zijn van webspam (dwz forum profielen, blog reacties.). Aan de andere kant, links van diverse bronnen is een teken van een natuurlijk link profiel.

16. "Geponsorde Links" of met andere woorden Betaalde Links:

Woorden zoals "sponsors", "link partners 'en' gesponsorde links 'kan de waarde van een link verlagen.

17. Contextuele Links:

Links die zijn ingesloten in de inhoud van een pagina worden als krachtiger beschouwd dan links die op een lege pagina of elders op de pagina worden gevonden.

18. Overmatige 301 Omleidingen naar Pagina:

Links afkomstig van 301-omleidingen verlagen sommige (of zelfs alle) PR.

19. Backlink Anchor Tekst:

Vaak zorgen anchors voor meer nauwkeurige beschrijvingen van webpagina's dan de pagina's zelf.

20. Interne Link Anchor Tekst:

Interne link anchor tekst is een relevantie signaal, wordt waarschijnlijk wel anders gewogen dan backlink anchor tekst.

21. Link Titel Naamsvermelding:

De link titel (de tekst die wordt weergegeven wanneer u de muisaanwijzer over een link beweegt) wordt ook gebruikt als een zwak relevantie signaal.

22. Country TLD van Verwijzend Domein:

Links van land-specifieke top level domein extensies (.nl, .be, .de) kunnen u helpen om beter in dat land te rangschikken.

23. Link locatie Inhoud:

Links in het begin van een stuk inhoud worden iets zwaarder gewogen dan links die aan het einde van de content worden geplaatst.

24. Link locatie op Pagina:

Waar een link wordt weergegeven op een pagina is belangrijk. In het algemeen, links ingebed in de inhoud van een pagina zijn krachtiger dan links in de voettekst of zijbalk.

25. Linkende Domein Relevantie:

Een link van de site in een vergelijkbare niche is aanzienlijk krachtiger dan een link van een ander onderwerp. Dat is de reden waarom een ??effectieve SEO-strategie is gericht op het verkrijgen van relevante links.

26. Pagina Niveau Relevantie:

Een link van een pagina die nauw verbonden is met de inhoud van uw pagina's is krachtiger dan een link van een pagina waarvan de inhoud niet gerelateerd is.

27. Tekst Rond Link Sentiment:

Google kan waarschijnlijk te weten komen of een link naar uw site een aanbeveling betreft of deel uitmaakt van een negatieve beoordeling. Links met een positief sentiment hebben meer gewicht.

28. Trefwoord in titel:

Google geeft extra liefde aan links op pagina's die het zoekwoord van uw pagina in de titel bevatten.

29. Positieve Link Velocity:

Een site met een positief verband tussen de hoeveelheid nieuwe content en het aantal links krijgt meestal een SERP boost.

30. Negatief Link Velocity:

Negatieve link velocity kan uw rankings aanzienlijk verminderen want het is een teken van afnemende populariteit.

31. Links van "Hub" Pages:

Het krijgen van links van pagina's die worden beschouwd als top resources (of hubs) over een bepaald onderwerp krijgen een speciale behandeling.

32. Links van Autoriteit Sites:

Een link van een "autoriteit site" is belangrijker dan een link van een kleine micro-niche website.

33. Links van Wikipedia:

Hoewel de links nofollow zijn, denken velen dat het krijgen van een link van Wikipedia je een beetje extra vertrouwen en gezag in de ogen van de zoekmachines zal geven.

34. Co-Occurrences:

De woorden die u gebruikt rond uw backlinks helpen Google vertellen waar de pagina over gaat.

35. Backlink Leeftijd:

Volgens een Google-patent, hebben oudere links meer macht dan nieuw gefabriceerde backlinks.

36. Links van Echte sites tegenover Splogs:

Als gevolg van de toename van het aantal blog netwerken, geeft Google meer gewicht aan links van "echte sites" dan van valse blogs. Ze gebruiken waarschijnlijk merk en gebruikersinteractie signalen om onderscheid te maken tussen deze twee.

37. Natuurlijk Link Profiel:

Een site met een "natuurlijk" link profiel gaat hoog scoren en zal duurzamer bestand zijn tegen updates.

38. Wederzijdse Links:

Overmatige link uitwisseling is sterk af te raden.

39. User Generated Content Links:

Google is in staat om links gegenereerd uit UGC vergeleken met de werkelijke eigenaar van de site te identificeren. Bijvoorbeeld, ze weten dat een link van een officiële WordPress.com blog nl.blog.wordpress.com heel anders is dan een link van onlinemarketing.wordpress.com.

40. Links van 301:

Links van 301 redirects kan een klein beetje waarde verliezen in vergelijking met een directe link.

41. Schema.org Microformats:

Pagina's die microformats bevatten kunnen worden ingedeeld boven pagina's die dit niet ondersteunen. Deze pagina's hebben een hogere SERP CTR.

42. DMOZ Listed:

Velen geloven dat Google sites die door DMOZ zijn opgenomen een beetje extra vertrouwen geven.

43. TrustRank van Linkende Site:

De betrouwbaarheid van de site die naar u linkt, bepaalt hoeveel "TrustRank" u krijgt.

44. Aantal uitgaande links op pagina:

PageRank is eindig. Een link op een pagina met honderden OBL's heeft een lagere PR-waarde dan een pagina met slechts een paar OBL's.

45. Forum Profiel Links:

Door grootschalige spamming, kan Google links van forum profielen aanzienlijk devalueren.

46. Aantal woorden inhoud links:

Een link in een 1000 woorden post is meer waard dan een link in een 25 woorden fragment.

47. Kwaliteit van linkende content:

Links van slecht geschreven of gesponnen inhoud heeft niet zoveel waarde als links van goed geschreven, multimedia content.

48. Sitewide Links:

Sitewide links worden gecomprimeerd en tellen als een enkele link.



Linkbuilding

Onze organische pakketten bevatten standaard linkbuilding diensten. Bij SEO is het belangrijk dat er op consistente basis nieuwe content en backlinks worden toegevoegd. Wij adviseren u hier graag in neem contact met ons op of maak een keuze uit onze POP-UPPEN pakketten.